En utmaning!

För fem år sedan...
Då var jag arbetslös och hade praktik genom AF och bodde fortfarande hemma.

För tre år sedan...

Då var jag arbetslös men praktikserade på ett dagis samt inledde mitt första förhållande


För ett år sedan...
 

Pluggade jag till usk


För tre månader sedan...

Då blev jag färdig med min usk-utbildning och gick med i vikariebanken

Igår...
skrattade jag åt mig själv och mina gäster när vi tog en runda i min bostad och sedan åkte jag till mina föräldrar i malmö.

I morgon...
Åka hem igen till mitt lovely home


Om ett år....
Hoppas jag att min ekonomiska situation har stabiliserats och ja...det är det enda jag önskar just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0