Nu blir det tropisk värme igen....


Idag har det blåsit så in i vassen! Men det har gått bra att sola lite ändå, på min balkong funkar det att sola om bara solen är framme:)

Idag har jag:

'* varit på informationsmöte på AME
* solat
* ätit lunch
* ringt på en granne om hjälp att få bort en äcklig spindel (jag kunde inte bara döda den)
* samlat ihop papper som AME vill ha för att jag ska kunna bli berättigad till bistånd
* pratat med enhetschefen om jobb imorgon och på fredag
* städat undan lite
* surfat på internet, bloggat

nu ska jag fixa lite mellis......


Återigen, idag har det blåsit nästintill storm......och vet vad det betyder?  tempteraturväxlingar....värmen är på väg tillbaka....ett högtryck är på väg in i landet så förberedd er på tropisk värme där svetten bara rinner av en och det enda stället som är behagligt att sola på är stranden nära havet, där det fläktar.


Hoppas få min joggingtur och styrketräning innan de ringer imorgon......

Kommentarer
Postat av: F

Kul att du är med i tävlingen vännen!Hoppas dagen blir bra!Kramis

2008-05-29 @ 09:52:01
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0