Så här ligger det till:

Jag har en vääldigt gammal dator som inte klarar av att hålla igång MSN-funktionen samtidigt som internets hemsida. Det betyder att jag inte tex kan blogga eller nåt annat samtidigt som jag chattar med folk på MSN, så nu vet ni det, alla ni som jag chattar med.


Blev inringd igår till ett jobb mellan 13.00-20.00, jag räknades som en resurs och det var då en dementavdelningen(inget kul)  men det gick helt okej. Idag ville de att jag skulle hoppa in i fyra timmar men efter att haft fullt(vilket räknas med myndighetersarbete så inte har jag slappat idag) hela dagen så tackade jag nej och tog ett sjutimmars timmars pass imorgon istället för att få en chans till att vila ut. Det är påfrestande att jobba med människor speciellt psykiskt sjuka och DESSUTOM var det ett helt NYTT ställe för mig.Men det känns bra att de gillar mig och att jag får chans och visa upp min färdigheter:)

Kommentarer
Postat av: F

Kul att du får lite jobb!Du är duktig!Kramis

2008-05-13 @ 19:04:12
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0