Finally!

Idag tog jag mig i kragen och tog på mig träningskläderna för en joggingrunda som sedan följdes av lite styrketräning för mage och rumpa. Jag ska banne mig ut på måndag igen! Nu ska jag komma igång med motionen igen!

För övrigt har jag två stora feta finnar i ansiktet att jag knappt vill visa mig, har aldrig haft så stora förut.....det är flera stycken på en , så äckligt. Hoppas de försvinner innan den stora showen med Divertimento! Kanske får fräschare hy nu när jag börjar motionera igen, svetten rensar porerna:)

Jag behöver handla lite varor idag så jag hade tänkt trampa iväg till affären men just nu regnar det  så jag väntar lite. Jag behöver tvätta idag också men finns ingen ledig tid förrän ikväll så får vänta på det också. Men jag ska iväg och handla innan det är dags att tvätta!


Igår städade jag så jag behöver inte tänka på det idag, skönt. Och när mina föräldrar var på besök i torsdag så fick jag hjälp med advetpyntet så det behöver jag inte heller tänka på idag förutom lite småplock som fyraljus-staken :) Men annars är allting färdigt.

Pratade med honom häromdagen på MSN och han sa att han skulle ringa mig på fredag men gjorde han det? Naaee....inte alls!   Jag vet när killar inte har tillräckligt intresse längre...-..." Dumpa honom för han vill faktiskt inte ha dig!"

Ha en fortsatt skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej

Tack för tipset, jättebra får testa det, vill ju kunna pynta lite.

Allt bra annars

Kram

2008-11-29 @ 21:54:29
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0