sköna sköna(?) söndag

Godmorgon denna söndag!  Trodde att solen äntligen skulle förbli framme men där trodde jag fel! Jag tänkte ta en frisk promenad idag , fast å andra sidan tänker jag ändå göra det OM det inte spörregnar!

Nu är det gjort, jag vet inte än men jag har iallafall satt upp mig på jobb alla juldagar så det blir inget julfirande med la familja i år. Men men jag behöver ju pengarna, med tanke på att jag fått taskigt med jobb den sista tiden, vad **** sysslar ni med vikariebanken?! Jag längtar tills den dagen jag SLIPPER vikariebanken!


I eftermiddag har jag satt upp mig på tvättid så då ska jag tvätta, det behövs och jag hoppas bara inte att de ringer om jobb när jag håller på att tvätta , skulle dock inte förvåna mig, det sker när man minst anar det. Fick för mig att jag hörde telefonen ringa imorse , så mycket spökar dom i min skalle  :S

Aja.....nu ska jag ta hand om frukostdisken och sedan får jag se vad som händer och fötter denna sköna(?)söndag.

Förresten.......jag saknar min vän Tobbe! Vill höra hur du haft det på semestern och se alla bilder!:D

Kommentarer
Postat av: Karin

stövlarna är från bianco:) jo men har lagt in dem i min mac och får inte igång internet på den.. lite halvtrasig, men någon gång under dagen ska jag väl hoppas på att det går:)

2008-11-16 @ 10:56:33
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Mindy

God middag snäckan..Så tråkigt att du ska jobba över julen,,,det som är så mysigt att träffa la familja o släkten...äta gott :) du får ta i gen det se..Hör av dig när du känner för att träffas...kram på dig

2008-11-16 @ 12:23:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mischa

Hej! Sa bra att du skrev under... :) Det ar verkligen forjavligt... och jag ser de ocksa lika illa som overgrepp mot barn etc...

2008-11-16 @ 13:30:37
URL: http://myfieldsofgold.blogg.se/
Postat av: tobbe

ja gud du skall få höra allt, jag lovar! :D men först skall jag komma över min sverigedepression och förkylning, är livet inte härligt? ;)

2008-11-17 @ 12:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0