Brist på fantasi till rubrik

Nu har jag glömt bort vad jag skulle skriva om.......*tänker*  Man ska inte tänka för mycket, då missar man det som händer just "nu".
Idag är det lördag......nej.....hur ska den första meningen i ett blogginlägg lyda........Det är så tråkigt att bara skriva samma saker som "idag är det lördag och det här har jag gjort idag" Fast å andra sidan är oftast det som blogginläggen handlar om....vad man hittat på under dagen.....det är ju en dagbok fast på nätet. Man bör dock se upp vad man skriver om eftersom bloggen är tillgänglig för andra människor att läsa men annars kan man sätta lösen. Men varför skriver man om sina innersta , djupaste känslor på nätet när man istället kan göra det i en "riktig dagbok" som INGEN har tillgång till. Själv väljer jag det sistnämnda, att skriva mina innersta tankar i en riktig dagbok och alla andra saker som jag vill att andra ska läsa lägger jag upp på min blogg.


Jag har tappat bort min hälsa totalt, jag sköter inte om min hälsa som jag borde. Jag slarvar med måltiderna och stoppar i mig onyttigheter samt ingen motion vilket resulterar i ofokusering, trötthet, dåligt humör och allmänt nedstämd. Så nu har jag bestämt mig för att börja springa regelbundet igen och variera med snabba promenader.  Jag hade en dröm för nån dag sedan att jag sprang och sprang och det kändes som jag aldrig skulle bli trött. Det förklarar att jag tänker mycket på att jogga igen. Fast i drömmen sprang jag, typ löpning. Vi får se om jag ökar till det när jag väl kommit igång med motionen igen.

Idag lagade jag riktig måltid som jag inte gjort på länge. Det blev nån kycklingröra med purjolök och champiojoner, cremefraich och kryddat med citronpeppar samt lite soja. Till det serverades pasta och en liten enkel sallad som jag gjorde på lite kruksallad,tomat,gurka, det är ju grönsaker. Man tager vad man haver;)





Just nu funderar jag på om jag ska dra iväg till affären för att handla lite gottor till ikväll eller så struntar jag i det, jag borde ta mig frisk luft.Har inte varit ute idag, fy skäms på mig! Så..det återstår att se hur jag gör.


Bjuder på en bild från födesedagsfirandet, min stora present, my piano:D



Kommentarer
Postat av: Lola

Hej tjejen! Vi måste dra ihop nåt snart så vi får ses och kan gratta dig =0)

2008-11-16 @ 00:55:01
URL: http://deccati.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0