Äntligen blev träningen av!


Bild från kulturnatten, innan jag skulle iväg och sjunga med kören:)



Det känns så skönt i kroppen just nu. Bemanningen ringde mig imorse kvart över sju(som tur hade jag stigit upp) och hade jobb åt mig mellan halv åtta och två idag. Jag tackade ja och skyndade mig iordning, hann ej äta frukost innan så jag åt på jobbet istället. Det gick bra å jobba idag och efter jobbet tvingade jag mig ut på en härlig och skön joggingtur.....ursäkta blir avbruten här av Mickey som är på klättrahumör,just nu sitter han i hyllan.......ett ögonblick.....
Så ja.....vart var jag? Jo jag var ute och joggade idag efter jobb. Det var en skön joggingtur och jag ska ut igen på fredag, mår bättre av att jogga än att promenera för jag slappnar av mer när jag joggar i axlarna än när jag promenerar. Men just nu slappnar jag inte av när jag sitter här och skriver så ska inte skriva så mycket.
Efter joggingrundan blev det lite styrketräning, sedan stretching och middag. Efter middagen tog jag mig ett varmt avslappnande bad, så skönt ,så nu känns hela min kropp utvilad och fräsch. Ser framemot att sova gott inatt:) Jag är faktiskt glad att jag inte har råd med ett gymkort för den bästa träningen sker ute i naturen i luften. Ska fortsätta träna ute, sover så gott sedan.Efter Bonde söker fru och Grey's anatomy! Yes idag är det onsdag, då har jag min HELIGA kväll. Vart inom affären efter jobbet och handlade godis, de säljer ju lösgodis billigt nu eftersom det snart är halloween och då passade jag på. Ska dock inte äta det ikväll och förstöra min nyttighet denna dag men däremot ska jag spara den till söndag eller lördag om jag INTE jobbar på lördagkväll. Ska jobba på fredagkväll iallafall. Imorgon är det kör tjoho, höjdpunkten på hela veckan! Men först ska jag jobba. Jag är tacksam att få jobba, man mår ju så mycket bättre då....håller ni inte med?

Nej nu ska jag återgå till folken på MSN och chatta lite. Shit alla killar drar i en hahahah......man är populär;)*skryta
*


So long for now!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad duktig du är som joggar! önskar att jag med orkade =)...

vad jobbar du med?



kram

2008-10-25 @ 20:40:55
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

kika gärna in tävlingen på min blogg, du kan vinna en fin skinnväska!





kram!

2008-10-27 @ 14:11:16
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0