Städdag!

Idag har jag jobbat, påfrestande med vårdtagare som är psykiskt instabila:( Det har blivit tyngre att jobba på äldreboenden.

Idag var det tänkt att min killkompis T skulle komma på besök men det sket sig och eftersom han var i en stressad situation tyckte vi båda att det var bäst att ses efter thailandresan, jo han ska åka till thailand imorgon, snacka om att vara avis! Jag har sagt åt honom att ta många bilder där nere........nu kom jag tänka på en rolig sak som jag sa häromdagen när han och jag pratade:

En rolig konversation jag hade med T häromdagen:

Vi kom in på ämnet att raka könen, och tillslut kändes det lite pinsamt så båda ville byta ämne:

Jag:
Jag läste i en artikel nånstans om en undersökning hur många som rakar sina kön, de flesta gjorde det.
T: Jo men så är det
Jag: Hrm......okej.......varför är det så?
Jag frågade T om han rakar sig och han svarade (behöver inte säga vad han svarade för sådant tycker jag är privat)
Jag: Nej.......jag tror vi bytar ämne nu
T: Ja, tack....det är nog bäst......fattar inte hur vi kom in på ämnen , hahaha
Jag: Nej...precis.....hehe....Men...nu till nåt annat....du måste se till å ta många bilder där nere!
T: HAHAHAHAHAHAHAH!
Jag: neej....jag menar när du är nere i Thailand!
T: HAHAHAHAHAHAH
Jag: det blev fel........
T: HAHAHAHAHAHAHA
Jag: andas ,,,,,,,,
T: HOHOHO HAHAHA
T: Vilken vinkel vill du ha? Hahahaha



Ikväll är det Bonde söker och Grey's anatomy....samt  världens härliga män/killar..........som jag måste se ikväll eftersom min favo Jason Mraz medverkar:D

Nu: till köket och laga till morgondagens middag!




Kommentarer
Postat av: F - [Färdigbakad Student]

Hej vännen! Tack:) Fast idag har jag varit så trött verkligen, orkar knappt sitta vid datorn. Men hoppas vi kan höras snart iaf!Kram

2008-10-29 @ 20:42:35
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Lola

Haha, inte lätt att byta ämne tvärt när man avhandlat såna intima saker...

2008-10-29 @ 23:09:52
URL: http://deccati.blogspot.com
Postat av: Fru Evelina

hahaha! ja det där var faktiskt lite roligt =) hade skrattat ihjäl mig om jag lyssnat live tror jag!



kramar

2008-10-30 @ 11:39:35
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

tack! ska springa o kolla vad läppstiftet heter =)...



...Loreals "Made for me Naturals" färg 240!



hoppas du haft en bra dag!





kram

2008-11-03 @ 21:23:09
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0