Tristess

Nu har jag inte jobbat på två dagar sedan helgen(räknar ej med den eftersom min ledighet var meningen då). I och för sig fick jag jobb idag men tjejen från bemanningen strök mig från listan pga att hon inte kunde förklara vägbeskrivning så jag förstår. Jag blev lack på henne, vikariebanken är ett jäkla system som gör en sjuk! Jag ringde upp samma person igen och sa åt henne att ta bort min "prick" eftersom det var hon som beslutade att ringa nån annan. Jag hade en timme på mig att göra mig färdig från den tiden att de ringer, och mitt dumma nöt som inte var helt färdigombytt och står i dörren när de ringer...man måste ju vara förbered! Snacka om att känna sig stressad, de ringde kvart i tolv och berättade att de har ett jobb till mig kvart i tolv men att jag har en halvtimme på mig. På den tiden skulle jag ta mig på linser, tvätta av mig, förbereda mig osv....SAMT hitta vägen.....Tjejen på bemanningen tyckte inte det verkar vara några problem med att hinna med allting på en halvtimme....Vad tycker ni? Från och med nu ska jag vara mer försiktig.....fasen vad jag hatar detta......denna jäkla impulsivitet! Hädanefter får jag stå beredd den dagen jag satt upp mig på jobb OAVSETT om de ringer eller inte ringer.

Suck, pust! Imorgon ska jag jobba på ett ställe jag aldrig varit på så nu ska jag ta reda på vägen till imorgon.


Ikväll är det Greys anatomy:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0