Dagens kalldusch!

<---------------Dagens knasiga bild:P



God eftermiddag! Jag har inte än så länge fått nåt jobb idag. Jobbade igår på en demensavdelning som var väldigt påfrestande (ME don't like!) Men jag fixade det som alltid!:D

Dagens träning: powerwalk plus styrketräning överkroppen

Dagens kalldusch: varmvattnet är avstängt i hela kommunen och sätt inte på förrän 21.00 ikväll, så det fick bli en kalldusch idag men det gick bra.

Idag ringde jag ÄNTLIGEN till en optik och bokade tid till undersökning(Det var verkligen på tiden!)

Försökte få med kisarna på en utomhusrunda men de vägrade så de tog en kort nypa luft på balkongen.

Om jag inte ska jobba ikväll hoppas jag få en tvätttid så jag kan bli av med den höga kullen av tvätt. Retar mig på att jag inte kan gå ner och boka än IFALL OM det dyker upp jobb!:(

Dagens oro:  Vill INTE ha en ekonomisk kris pga för lite jobb!



På återseende!




Kommentarer
Postat av: Karin

tacktack:)

2008-09-02 @ 13:18:48
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Fru Evelina

vilka söta leggings, med spets nertill!



hoppas du får dig lite jobb =)



kram

2008-09-02 @ 21:03:41
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0