I blew it!

Vad fasen sysslar jag med? Varför blir jag så paralyserad i dessa situationer.

Vad är det som händer med mig? Det är precis som något styr mig till att undvika.....hur gärna jag än vill så VILL inte ansiktet vända sig emot eller munnen öppna sig för att säga nåt......jag blir som parayserad.......det är ganska läskigt....Fortsätter det så här lär jag bli nunna i resten av mitt liv:( Jag har varit nunna i två år nu och är TRÖTT på det! Men hur gärna jag än vill träffa någon så tar det emot att kolla runt på nätet efter någon....För om man är som jag som inte går på krogen eller ute och träffar folk blir det svårare att hitta någon. Så då får man istället ta alla chanser man får. Men hur  gör man? Vart börjar man? När vet man? Ska man fråga rakt ut , nä man får ha lite bra tajming också.

Efter torsdagskväll trodde jag att jag skulle bli galen.......snacka om att känna ÅNGER till max! Nu dröjer det en hel vecka tills nästa.....chans?

Men blir så trött på att kämpa........och det värsta är om man skulle få nobben........Jag vet ju inte ens om han är singel:S Och sedan finns det fler tjejer som kanske visar intresse......på ett bättre(?)sätt? Åh vad jag ska analysera allting,varför inte bara ta det som det kommer och låta allting ske naturligt.

Men jag ska visa mer intresse för nu struntar jag i vad alla tycker och tror......nu tar jag chansen.......men på ett naturligt sätt.........dvs bara vara jag.....och se honom som en körkompis.Och UNDVIKA att ha munnen full med kolor när jag pratar med honom:P

Jag längtar till torsdag!!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

precis som jag skrev så är det ett gårdshus:) tror jag förklarade det?:)

2008-09-14 @ 17:13:23
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Lola

Åh men du har iaf nån att spana in du... Jag har bara min skruttiga sicilian som jag mest bråkar med. Vill jättegärna hitta nån bra. Kommer nog att gå bra för oss till slut ändå....

2008-09-14 @ 20:15:44
Postat av: Lola

Alltså... dig och mig menar jag! Det kommer att gå bra för dig o mig! Inte mig och sicilianen....

2008-09-14 @ 22:44:53
Postat av: Karin

skrev jag lägenhet? haha okej.. det är en trädgård.. men två hus på.. ett hus där de som "bor där" bor och sen ett hus på sidan av, det är gårdshuset:) förstår du då?

2008-09-15 @ 09:01:07
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: F

Tack vännen:) Du vet väl att det bara är att säga till om du me vill ha hjälp me bloggen:)



Svårt de där, men man vinner väl på att va sig själv i längden iaf!Kram

2008-09-15 @ 14:41:32
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0