SKÄRPNING TV4!

Jag är så dålig på att lägga upp nya bilder men har ingen ork till det.

Idag har jag inte gjor så mycket vettiga saker förutom träning och avslutat kontaktlinsabonnemanget. Helgen har varit lugn, inget jobb så jag tränade i lördags och städade. Lite senare på eftermiddagen satte jag igång filmen "ps I love you" En bra och fin film.
Tacka vet jag när man får se en HEL film UTAN reklamavbrott. I lördagskväll började jag se på en film men pga all reklamavbrott orkade jag inte se hela. Filmen gick på tv4 där de slår rekord med reklamavbrott, det hinner inte gå tio minuter av filmen förrän det är dags för reklam igen! Det är OFTA jag inte orkar se en hel film på TV4 för all reklam! Skärpning TV4!

Igår slappade jag hela dagen eftersom jag hade vilodag från träningen. Då tillbringade jag största delen av förmiddagen att titta på körens nyårskonsert. Åh vad jag längtar efter att få vara en del av körensemblen på den stora konserten. Ser framemot körstudiehelgen då vi lägger grunden för den stora konserten plus lite annat smått och gott,:D

Jag har blivit sådan morgontrött människa att det stör! Jag kommer inte iväg i tid på förmiddagens motionsträning så hela dagens måltider blir framflyttad. Idag käkade jag frukost klockan tolv(?) not good at all. Det får bli ändring på det!

Har satt upp mig på jobb i morgonkväll så får vi se, jag lär nog vara trött eftersom jag ska till sjukgymnastgruppen på förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0