Solig fredageftermiddag

Inget jobb idag heller, suck. Idag slog jag en signal till bemanningen och frågade varför jag fått så lite jobb. Svaret blev att jag BARA haft otur och att de är i behov av folk. Bättre lycka nästa vecka då?

Igår var jag på kören och sjöng för full hals, ja det var inte klokt vilken energi jag hade.....allt gick som på autobana..och när jag kom hem var jag så uppe i varv att jag var tvungen att varva ner. Väldigt jobbigt att vara på högvarv när det är tid att sova:S Jag somnade inte förrän närmare midnatt, som vanligt nuförtiden suck.

Sammanfattning av mötet med kören igår: Jag orkar inte........denna ovissheten om han är upptagen, gift, inte intresserad osv......ger mig så okloka signaler...Jag tycker att jag har visat tillräckligt intresse så nu lägger jag ner att försöka mer . Istället fokuserar jag på att kanske lära känna nya kompisar här där jag bor. Det har ju börjat tre fyra nya tjejer i min ålder och sort av människor och som är lätta att prata med. Så jag kanske inte behöver flyttahärifrån trots allt om jag nu lär känna lite nya människor i min smak.  Och så får jag se honom som en kompis också. Han har ialafall humor vilket är toppen, jag kan inte leva utan humor! Men vem vet hur det blir inom den närmsta tiden.......han ska med på körhelgen...kanske lär känna varandra mer då eller....inte.....Hur som helst ska jag fokusera på VÄNNER, för det kan man inte ha för mycket av.

Imorgon får jag besök av min barndomskompis vilket ska bli jätte-trevligt! Ska b.la bli kul att visa upp mitt hem:) Hon anländer redan kvart över nio på morgonen så det blir ingen sovmorgon för mig inte:P Men men det är lika bra, tycker ändå inte om att sova bort halva dagen.


Nu ska jag lägga mig och läsa lite DAM-tidningar om kronfamiljerna och lite kändismode!:P

Må väl!



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag försöker träna 3 ggr i veckan. Men det varierar. Ibland kan det bli mer ibland mindre. Beror ju på jobb oxå och om man har nå annat inplanerat. Sen så väntar jag fortfarande på mitt gymkort. J**la chef att inte höra av sig.

2008-09-20 @ 14:30:08
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-20 @ 14:36:46
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: MH

Nice med senapsgula leggins :)

2008-09-20 @ 20:24:38
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0