slår mina tår blåa

God middag!

Igår jobbade jag (äntligen) kväll , det gick bra.  Ska jobba hela helgen lång, två delade turer i rad, 20 timmar totalt hela helgen och plus OB, gött!:) Även om det inte är det bästa stället jag ska jobba på i helgen så får jag se dollarmärket framför mig istället. Dagen igår var inte den bästa, var på lite dåligt humör.....botemedlet blev 75 minuters yogaträning och sedan var jag mentalt rustad för jobbet:)

Det blev en timmes powerwalk imorse samt lite styrke...totalt nästan två timmars träning sammanlagt.

Jag var hos päronen i helgen och det blev en hel del gotter men eftersom jag ändå ska jobba hela helgen i delad tur så jämnar det ut sig. Dessutom ska jag svettas fem dagar denna vecka.

Idag är det den första april.....usch jag är så lättlurad, ska därför vara på min vakt. Om någon berättar något som låter ovanligt i mina öron ska jag tänka till en extra gång.

Hu vad hungrig jag är, åt ju för tusan frukost för bara en timme sedan:S  Idag är det tvättdag, men hinner (som tur är) bli färdig innan teveprogrammen börjar. Idag är det ju onsdag= Grey's anatomy!:D

Jag har banne mig lyckats slå min tå igen ...dock inte samma.....men det blir så när man har dålig balans och möbler som står i vägen. Det var samma möbel som orsakade min blåa tå. Ska alla mina tår bli blåa.....innan jag.....gör nåt åt den jäkla möbeln.  




 
Jag är så hungrig!! Får väl sysselsätta mig med nåt? Kanske gå ner och kolla tvättestugan är ledig så man kan börja tvätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0