Då kör vi! 2010 here we come!


Får ett sms av min väninna- "min bror ska ha fest, en massa najs grabbs du vet. Vad säger du om det?"
Självklart är jag med på det! Och tackar nej till övriga inbjudningar.

Idag , dagen innan nyårsafton ringer min väninna och berättar att det inte blir av. Hennes brors sk vänner börjar klydda och vill på utgång. Så det blir ingen matinbjudan vilket betyder ingen hemmafest. Och häromdagen var jag iväg o jagade efter grejer till min nyårsutstyrsel. Allt detta förgäves. Det känns liksom lagom kul. Och vad är det för fjortisbeteende att bege sig ut på nattklubb istället för en hemmafest????

Jag som hade sett framemot att träffa nån trevlig grabb. Men jag får nog lägga ner de planera på att försöka försöka helatiden......och lägga enrgi på annat och hitta mig själv och hitta ett sätt att trivas med mig själv så jag börjar glänsa. För en person som tycker om sig själv är otroligt attraktiv! Det kvittar hur mycket jag tränar så kommer det finnas nån som är snyggare, mer vältränad eller bättre än mig på att sjunga. Vad kan jag göra det? Inget.
Du kan inte vara bäst på denna jord. Låt det vara. Och lär dig trivas med dig själv. Titta dig i spegeln och säg till dig själv att du duger som du är med eller utan volanger.....lite överflödiga kilon här och där...eller en stor personlig näsa.....det är jag! Livet är så mycket mer än det. Livet håller på att springa förbi dig om du inte stannar upp o lär dig uppskatta livet!

Jag väntar på att min väninna ska höra av sig så vi kan bestämma hur vi gör. Har ingen lust att umgås med par...vill inte det.

 

Nåja,hoppas ni andra får ett fint slut på 2009 och ett Gott Nytt År 2010!

Ta chansen o gör nåt åt det här året nu!:)



 

GOTT NYTT ÅR och SKÅL!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0