hrmm........ska jag eller ska jag inte?



Här sitter jag ombytt till träningskläder, har slängt i mig lite middag nu. Har vart iväg på ÖB o handlat lite smått o gott. Jag har verkligen ingen lust att träna ..........Men jag vet att jag mår bra efteråt. Fast detta är iofs bara styrke men ska köra cardio efteråt istället eftersom det inte blev någon morgonpromenad, japp datorn har tydligen blivit så intressant på sista tiden att jag lägger mig alldeles på tok för sent. Bättring!

Och igår fick jag en liten påminnelse att det är tjejmiddag imorgonkväll och sedan blir det antagligen utgång, shit vad ska man ha på sig??? Jag har inga nya kläder. Dessutom dagen efter är det adventsmässa så blir att man sover över i Lödde. Kläderna för adventsmässan är klar. Men eftersom jag glömt bort att det är imorgon det är "party" i Lund så får jag kanske tänka om.....blää ogillar att inte veta vad man ska ha på sig, alltid samma visa. Och man är ju inte helt nöjd med sin kropp heller. Jag har gärna byxor imorgon eftersom jag hade kjol sist. Men hrm......man kanske ska fundera ut på det istället för att träna.....Känner att jag inte har nån ro att träna:S Men har ju inte styrketränat sedan fredags.......blir ju inga resultat då. Och så är jag tvungen att värma upp nu när jag väntat för länge, att värma upp är sååååå jobbigt! Skulle haft en motioncykel.


Nåja.








Over and out****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0