Idol 2009 och möte med jobbcoach

Sitter här och kikar på nyheterna, har kollat på idol och är ganska säker på vem som vinner idol 2009. Men det återstår att se.

Har varit inne i hbg idag och träffat min jobbcoach och det kändes så bra! Vi klickar direkt och hon är den enda som har sagt bra saker, hon är den enda som har sagt ärliga o raka saker(förutom T) även om sanning gör ont men det tåls att höra. Har så gärna längtat efter att få höra detta från nån pedagog. Livet är inte antingen eller utan det är både och. Its time to grown up! Jag hoppas få hjälp på vägen att hitta min fasta punkt i livet! Jag är fortfarande ung men ändå inte.........jag går emot vuxenvärlden......snart trettio.....Blir väl att jag skaffar familj o så senare i livet. Men det är mitt liv, det är jag. Man ska gå sin egen väg, brukar bli bäst så.

Nu fortsätter Idol.......gotta go!



Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag tycker agnes var bra, och görsnygg :D själv?

2009-12-11 @ 23:47:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hehe alla tycker olika :D



jadu ska gå igenom alla motiveringar lite senare ;D

2009-12-12 @ 00:09:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN

Hej! Vad ska du göra idag? ;D

2009-12-12 @ 10:40:43
URL: http://fotograbben.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kul att du fick en bra coach! Jag har också testat det men det gick inte så bra för mig. Coachen glömde att meddela om träffar och det var mest krångel. Lite synd...

2009-12-12 @ 22:18:06
Postat av: Cilla

Jennie: Vad tråkigt:( Vilket bolag var det?

2009-12-13 @ 00:52:20
Postat av: Jennie

Det var arbetsförmedlingens egen coach. Efteråt fick jag erbjudande om en privatcoach men då var jag lite avigt inställd så jag avböjde... men berätta gärna mer om hur det går sen, kul att höra någon annans upplevelse av det!

2009-12-13 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0