ingen träningslust idag

Kände inte alls för en powewalk idag. Sov till halv tio, har vänt på dygnet helt, inte alls bra. Det blev en promenad iallafall på 80 min men jag vill inte kalla det för POWERwalk. Får se om jag orkar med styrketräning senare, jag tror inte det. Får ta det imorgon istället efter att jag träffat jobbcoachen. Ska iallafall hinna med en springtur på morgonen. Jag har bokat in en dum tid...middagstid...hur fasen ska jag hinna käka lunch innan? Jag har ingen lust att käka lunch ute, får helt enkelt käka en större frulle....hur nu det ska gå till, iallafall en senare frulle. Jaa vilket dilemma man har.


Har inget mer och tillägga for now so I talk to ya later.....see ya!







Kommentarer
Postat av: Daniel

huh ren 80 min e ju tummen upp!

Du e så duktig!

2009-12-02 @ 22:05:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Karin

Björn Starrin:)

2009-12-03 @ 11:20:56
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0