Friday, what to do?


En oväntad person hörde av sig igår och vi messade lite till varandra tills han skulle gå och lägga sig för att kolla på film. Vi får väl se om det blir nån fortsättning på denna kontakt. Jag har lärt mig att inte ta allt så allvarligt.

Jisses! Denna vecka har jag sammanlagt jobbat tio timmar........det funkar inte så här.Jag lär aldrig nå upp till arbetsvillkoren för a-kassa med ett par timmar här och ett par timmar där. Men det är tufft nu. Jag ska skicka iväg en ansökan till ett annat jobb, ett lokalvårdsjobb på 75% och hoppas få tjänsten. Vem mår bra att leva i ovisshet om jobb?:S


Så, än så länge är jag ledig idag. Var ute och sprang i förmiddags och sedan styrketränade jag(har äntligen kommit igång med styrke igen) jag. Efter träning-stretching-frulle - dusch.  Jag har ätit middag och krängt tre stycken mini-magnum och bloggat lite. Jag funderar på att gå ut en runda....bara göra nåt.......Kanske ska gå iväg och handla skräpmat sedan och en cola fast å andra sidan lär det säkert bli sådant imorgon när jag ska träffa tjejerna hos J vilket ska bli roligt. Var ett tag sedan nu.....njae kanske en månad sedan men det blev så kort visit senast så hoppas vi får ta igen den tiden imorgon. Jag hoppas bara inte att de ringer in om jobb i sista minuten , isåfall blir jag galen. Nu har jag suttit utan jobb en hel jäkla vecka och då har det inte passat med nåt. Man behöver socialt liv också! Allt kan inte bara handla om jobb. Jag har ju bokat upp mig hela denna vecka så därför bör det inte göra nåt om jag nu vill umgås med mina vänner som jag inte träffar alltför ofta.

Så...what to do........then.........promenad? Jag vill ha ett mål om jag ska på promenad........jag vet jag är konstig...men man bör veta vart man ska gå annars ser man ut som en borttappad vovve:S






En bild på min balkong idag.....snö är vackert och lyser upp allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0