Heja på Måns Zelmerlöv!

Ikväll är det del 2 i mellofestivalen och det finns ett par intressanta artister som man vill se och sedan ett par mindre bra men men hur som helst ska jag se på mellofestivalen ikväll och äta godis.

Jag har jobbat idag också, med huvudvärk.....usch fast känns lite bättre. Lyckades städa hemmet så det känns bra. Ändrade tvättiden till imorgon istället.

Åh vad jag längtar efter att få inspelningen från sångshowen, ska bli så spännande fast jag är medveten om att jag lär vara min egna vörsta kritiker hihi........men ska försöka att inte se det med kritiska ögon.Alla har ju berömt mig. Nåja....ska bli spännande att se med egna ögon ändå:)

Jag behöver få undan disken från kvällsmålet nu....så diska ska jag göra nu.


Ha en mysig alla hjärtans dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0