Helgens sista föreställningar är nu över, snyft:(

Japp, där satt den! Alla sex föreställningar är nu avklarade och det numret som jag var rädd för att skulle skita sig gick super i VARJE föreställning, vi är grymma!;D

Igår var det final av showen och då brukar man hitta på lite busigheter emot varandra och för publiken, det var väldigt skoj fast jag vill ju dock erkänna att jag inte var så road av en busighet då killarna under scenen där jag är ledsen för att fått mitt hjärta krossat  och min "mamma" tröstar mig genom att säga att jag kommer minsann få kyssa många grodor innan jag hittar min prins och precis när hon säger "grodor" sätter killarna i kören igång och härmar en groda- qwack qvack......jag kommer av mig mitt i skådespeleriet så jag är inte nöjd med den insatsen men vadå......det är ju kul ändå!:)

Efteråt hade vi fest och det blev en hel del vin för vissa.......vilket resulterar i lite okontroll och lite sluddrande, inte veta vad man pratar om....hahaha men det var himla kul......jag skrattade så jag grät och fick kramp i magen......tycker om er allihopa och ser framemot vår härliga resa i maj, synd att inte alla kan fälja med bara:(

Tack för dessa underbara föreställningar och ser framemot nästa!:)


Slutligen vill jag avsluta med att säga en grej som kören brukar köra......Vi är (faaan)tastiska!;)

skål för Divertimento!!!!!!










Nu ska jag bara ta och njuta av kvällens gång och äta min påse naturgodis som jag ska ha till kvällens teve: idag startar alla serierna.......OTH Gossipgirl......kanske blir det en film sedan:)

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll.Så kul att allt har gått bra för dig med framträdande..Hojta till nästa gång som du är Malmö så får vi ta en fika.Ha en skön kväll.kram

2009-02-08 @ 16:55:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sophia

Trist när de tar slut men bra att du haft kul och att det gått bra iaf:)Kramar

2009-02-09 @ 17:06:24
URL: http://sophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0