Innan jag lägger mig

Måste jag bara skriva av mig lite av helgen.

Helt underbart fantastiskt roligt har det varit att arbeta med detta härliga gäng som Divertmento består av! I helgen har vi gett tre stycken föreställningar, premiären hade vi i lördags och det gick bra men det gick ännu bättre idag i första föreställningen, andra föreställningen vill jag klaga på den torra publiken, det är mindre än vad man kan säga om publiken i första föreställningen, härligt härligt (får tillägga att mina anhöriga tillhörde andra publiken. Härligt att de tyckte om showen. Tack för de fina berömmelserna!


Jag blev ju bara så glad när regissören tyckte att jag platsade på Fredriks Dalsteatern. Det var verkligen stora ord!:D


Tre förställningar är kvar, en på fredag och två på lördag. Efter de två föreställningar på lördag så är det fest och utgång....vi börjar festa på teater och fortsätter efterfesten hemma hos en körmedlem......och där fortsätter vi tills nästa dag då vi ska städa teatern, vilket kommer att kännas oerhört vemodigt. Kommer verkligen sakna hela produktionen! Nåja än är inte dagen kommen, vi har ytterligare nästa helg också. Sedan väntar en förhoppningsvis underbar resa i maj. Men innan dess ska jag se tll å jobba häcken av mig eller...jag vill gärna ha häcken min kvar.........men jobba jobba är det som gäller.

Tack för dessa hittills suveräna föreställningar som vi gett. *Vi *är helt fantastiska!:D

Nu väntar min stora skön säng på mig....ska krypa ner i den och läsa lite damtidningar om kungafamiljen och lite annat smått och gott.

Godnatt******

Kommentarer
Postat av: Tobbe :)

Ja du var grymt duktig! Det var med stolthet som man kollade och man blev verkligen inte besviken, Tack cilla! Det var SÅ underhållande att se dig och jag bara väntar på att du skall slå igenom :) Blir det Fredriksdal nästa tillsammans med Eva Rydberg? ;)(du är en stjärna) :)

2009-02-02 @ 06:23:36
Postat av: tina

Oj jäklar vilket beröm, Fredriksdalsteatern minsann :D Slår vad om att man kan få se dig där inom en snar framtid ;) Du är grym, härligt att det går så bra för dig!

2009-02-02 @ 10:13:59
URL: http://tinis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0