Och så var det måndag igen....

Inget jobb dök upp idag heller men jag ska jobba på fredag, får VERKLIGEN hoppas att jag får några jobb innan fredag iallafall.

Så vad har jag gjort idag då? Jag har tränat, kondtion och styrke och  babblat med lilla mamsen i telefon i några timmar, har alltid mycket att prata om eftersom jag inte träffar mina föräldrar så ofta, bor ju inte i samma stad.
Sedan fick jag tummarna loss att skriva ner en kort ansökan till ett lokalvårdsjobb och fick det postat för en stund sedan. Så det känns bra.

Imorgon ska jag till frisören och fräscha upp håret med lite klipp i topparna, det behövs verkligen! Tror att hon får ta en bra bit på håret eftersom det inte blivit klippt sedan i november tror jag det var.


Igår fick jag ventilera av mig lite för J , det var skönt att få ut lite grubbel:) Och ja vi lyckas alltid få ihop några timmar varje gång vi pratar i telefon. Det är lite lustigt för vi drar oss båda två från att slå en signal men när vi väl gjort det så finns det ingen hejd, vi kan babbla i timmar. Och imorgon ska jag köpa mig ett comvic kompis så det inte blir så dyrt, Jag fick ju ringa från den andra mobilen igår då min comvickompis-mobil antagligen blivit avaktiverad pga att jag använder den så sällan.

Ja, det var ju ett trevligt samtal i fredags, jag fick dessutom svaret på "distansen", tänk så knasigt det kan bli. Ja, vi får la se vad som händer.

Yes, this week drar kören igång igen!:D  Saknar mina underbara körkamrater!






En bild tagen i logen efter sista föreställningen.......suck *sakna*

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej inte här i kalmar, men om jag flyttar hem kommer jag nog börja dansa minst lika mycket igen:)

2009-02-24 @ 19:00:40
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0