Tingeling tingeling, betyder jag alls någonting...



En dum låt har fastnat på min näthinna...en låt som den där killen från melodifestivalen sjöng....(ingen av de tävlande dock).....en låt som har etsat sig fast totalt. Jag har gått omkring  hemma och sjungit på den hela dagen....dessutom kan jag bara den första meningen i låtens refräng haha.....typiskt!:P

Ja vad har man pysslat med idag då? Jag blev aldrig färdig med att skriva den däringa ansökan men det är inte kört än, jag gör det imorgon efter jobb,träning och räkningar:P


Jag har lyckats få jobb i helgen men dock inte många timmar. Fast jag lyckades ändå komma upp till 80 timmar denna månad tack vare brandutbildningen(tackar för den!) Så jag har tack och lov fått ihopa de timmar jag ska ha för denna månad, skönt! 

Det blev ingen promenados imorse, jag var så trött i kroppen och somnade om, vaknade igen halv tio, fixade frukost och skulle titta på våra bästa år-reprisen men struntade i det. Läste igenom senaste nummret av kommunal som handlade ganska mycket om brandmanna-jobbet. Lustigt att jag någon tid innan sådant gör sig synligt har jag  tankar om det:S Jag har väl ett sjätte sinne, I guess:S

Ikväll är det körtime! Vet inte vad som väntar oss ikväll och för tillfället har jag ingen lust att sjunga men det kanske vänder när jag är där. Det ska iallafall bli kul att träffa sina körkamrater igen!:D

Oj, om en timma blir jag hämtad, dags att förbereda sig!

Take care everybody!

xoxo Gossip Girl.....just kidding:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0