yrselattacker

Inte nog med mjölksyran i kroppen igår, under hela min arbetstid idag har jag varit yr. Det har iofs lagt sig nu men jag känner mig så trött. Har sovit i...kan det vara en timme? Men jag känner mig inte sjuk, bara lite uttamattad och trött.
Jag har ett bra tag varit så sugen på potatis, har blivit ganska mycket pasta och råris så idag fixade jag mig en mumsig bakad potatis...ala' grafittis grundrecept med en klick smör och grillad krydda först och sedan sallad och den goda röran osv...Det blev en västkust bakad potatis med räkor, mumsigt var det. På lördag ska jag ha klyftpotatis(egna) ,nån god köttbit, smarrig sallad och så den bäst köpta beasås som smakar som sådan man får på restaurang. Jag vet inte vad den heter men den finns färdig på burk och det är bara att värma lite lätt i micron o sedan färdig att ätas.

Usch jag hoppas inte att jag har nån infektion i kroppen för jag behöver joggingen, en sak som är säker! Men får väl ta det lugnt med tempot kanske. Jag vet ju hur farligt det är att anstränga kroppen och hjärtat om man har en infektion i kroppen eller framförallt feber. Men jag känner mig ju frisk så då ska det inte vara några big problems, I hope:S

Nu kommer lite grubblerier från hjärna och planering inför köp:
Men åh så sötsugen jag är just nu.........varför köpte jag inte frukt när jag var å handlade? Nåja....kommer en dag imorgon eller på lördag. Nej jag åker till den stora affären på lördag och imorgon får det bli närmsta lilla livsmedelsbutik.,
Nej, det blir ingen storhandling imorgon, ska ju förbi kattmatsbutiken och då blir det för mkt att ta på cykeln och sedan måste jag in i lampaffären också för att få tag på sådana däringa lampgnistor eller vad tusan det hette, jäkla bovärd som inte kunde hjälpa en icke så -erfaren-av elektronik-brutta.  Men vad gör man? Jag behöver det jäkla ljuset i badrummet, har nu duschat och skött mina toabehov i mörker snart en vecka vilket jag börjar bli less på. Aja jag fixar skiten imorgon efter jobb, efter träningen.
På lördag ska jag däremot handla efter jobb och sedan är det tvätt och städtime, o efter det ska jag njuta i en nystädad lägenhet med melodifestivalen och lite gott gott, det blir min alla hjärtans dag, åt fanders med alla hjärtans dag. Bara så fjantigt, de enda som vinner på det är affärerna! Kärleksfull ska man vara året runt även om det låter klyschigt men ni vet vad jag menar.
Efter mellofestisen ska jag sova för jag ska upp o jobba nästa dag  8 timmar........så ser min helg ut. Men jag klagar inte, jag är mycket tacksam över att få dagsturer och få vara ledig på kvällarna, det vill man ju vara när det är helg.


Jag får väl ta och dricka lite juice o så kanske det finns nåt sött i körlokalen ikväll annars får det vara. Men ikväll är det årsmöte med kören vilket innebär, ingen sång och det är nog bara skönt att få vila rösten. Jag kan nog prata för alla att tycka det är skönt att vila rösten. Även om det är svårt att hålla sig borta från sång(iaf den frivalda sången på egen hand).

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hoppas du inte håller på att bli sjuk!Har också varit trött, tror min trötthet beror på vädret; i ena stund är de soligt och sedan snöar de och är grått!Kram

2009-02-12 @ 18:17:55
URL: http://sophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0