Det närmar sig......

Idag har jag varit på teatern HELA dagen och repat och repat och gett och gett och gett så nu är man tömd på energi. Idag testade vi ljudet också och sjöng med mickar, det gick väl bra. Jag ska bara tänka på att hålla micken en decimeter från munnen:)

Man känner sig helt uppslukad av denna showen att man glömmer allt annat runt omkring men det är skönt på nåt sätt att vara så fokuserad enbart på det man ÄLSKAR att göra!  Och det blir bättre och bättre så det kommer bli en supershow, tror det blir en av de bästa!:D
Vi ger dock inte så många föreställningar vilket är synd, för jag hade gärna gett fler OM jag varit säker i jobbsitsen. Efter alla föreställningar ska vi ha releaseparty med knytkalas och titta på vår show som blivit filmad. Och i Maj är det en resa till Tjeckien...tror jag det var....hehe dålig koll. Men jag vill gärna åka med, det lär ju bli tufft på jobbfronten men jag får väl ordna det på nåt sätt.


Hade en kontsig , lite knasig dröm inatt......Det handlade om att jag inte kom på vad saffran heter......Jag gick omkring till folk och frågade vad det kallas....det som gör lussekattor gula och alla svarade något helt annat.....Allt annat svararade de UTOM just saffran......haha....jag kunde verkligen inte komma på att det hette saffran.....haha...så knasigt:P

Ikväll är det inget speciellt på teve men men. Denna vecka har jag bara hunnit /orkat med två träningsdagar. Får bli bättring när showen är över men ska försöka springa ut en sväng imorgon OM de inte ringer in mig i jobb.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0