Ett jobb behöver man!

Jag byter humör ganska snabbt Ena dagen mår jag bra och nästa dag har knappt lust till något. En sådan dag är det idag. Jag var iväg och handlade i förmiddags. Men annars har jag inte gjort nåt vettigt på hela dagen och jag skäms för att jag aldrig får tummarna loss till att lösa saker med jobbet:S Vad väntar jag på egentligen??

Ja ni kan ju lista ut att jag vart utan jobb idag med.....med tanke på min nedstämdhet. Jag ska utnyttja de lediga dagarna till att motionera extra istället....Jag känner att jag behöver kompensera de tomma jobbtimmarna med träning fast det går ändå inte att kompensera nåt emot jobb. Ett jobb behöver man ju annars fungerar man inte riktigt, man känner sig inte som en människa.

Nej nu ska jag äta min kvällsfika och titta på glamour.....i brist på annat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0