gratis benstyrka och kondition

Idag har jag jobbat och jisses vad benen trampat på , i hemtjänsten cyklar man eller kör bil men eftersom jag inget körkort har så blir det cykel.Även om jag haft körkort så hade jag cyklat ändå, känns så krångligt med att köra in på alla parkeringar, sådant slöseri med bensinen och miljön.

Det gick bra att jobba idag. Ska jobba hela helgen och så imorgonkväll också....ska redan imorgon boka upp mig på jobb för nästa vecka eller så gör jag det nu. Då kanske bemanningen ser det tidigare och kan boka upp mig så man kan få ihop sina timmar. Jag behöver få ihop ett visst antal timmar för att bli berättigad till A-kassa men som det ser ut nu så lär det aldrig bli av. Jag får helt enkelt överjobba mig.....ta flera delade turer så jag kommer upp i timmarna men det gör jag när showen är över. Det blir för mycket annars, Jag har varit inne i väggen en gång i mitt liv och det räckte.

Imorgon hinner jag jogga och köra mina ass-workouts OM de inte ringer in mig på förmiddagen också, isåfall får jag ta det i helgen.Om de inte ringer in mig då också av den överflödiga tiden.  Nej det tror jag inte......fast man ska aldrig säga aldrig.

Uscha......ikväll gäller det......teater......spela....släpp hämningarna och bara följ med........tänk inte på vad andra tycker......Jag är bra och slutar jag bry mig om andras tankar o åsikter om mig så funkar det. När jag är trygg och slappnar av så kan jag också! Framförallt.......det är ju skitSKOJ att spela teater, det är ju JÄTTE-ROLIGT att dansa, det är ju JÄTTE-ROLIGT att sjunga.....nåja....dansen och sången är inte lika svår som.......att gå in i en roll......att FRAMFÖRALLT få fram den RÄTTA känslan i just det ögonblicket! 

Men nu så........är jag ganska SÄKER på den där svåra rappramsan..........har ju pluggat så den sitter i ryggraden...borde iallafall göra det. Jo.....here we go.....SHOWTIME!




Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi smart det där ju, att motionera på arbetstid =)



kram

2009-01-16 @ 13:25:09
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Mindy

Vill bara önska dig en skön freda kväll.Allt bra med dig.var ett tag sedan nu?..kram kram

2009-01-16 @ 19:36:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lola

Ja det är mycket cyklande i hemvården. Jag tycker bara deras cyklar är så dåliga för det mesta.... Lyckas alltid välja fel varje gång.

2009-01-17 @ 15:55:02
URL: http://deccati.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0