Hemma igen.....

Sitter och kollar på "girls meet cowboy", likadant som alla andra sådana dejtingshowsprogram , uppgjort, show för gallerierna. Men finns inget annat o kolla på:P

Jag har missat hela mellandagsrean när jag var  "hemma" och är väldigt shopping-sugen. Jag har fått nya ellos-katalogen vårmodet,ska bläddra igenom den sedan.

Ikväll är det "körslaget" och för första gången på länge är jag utan gottis men det känns så bra att vara utan med tanke på hur mycket man stoppat i sig under hela julen, trots att jag motionerade lite ändå så känns det ändå som jag lagt på mig. Men framförallt störs jag av allt onyttigt som jag fått i mig. Så nu ska jag köra en renings-kur med frukt och grönt o vatten och en massa motion, efter jobb förståss.

Men nu ska jag bläddra lite i ellos-spring-katalogen o se om man hittar nåt snyggt:D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0