Trevlig frukost och telepati

Imorse kom Tobbe förbi på en frukostfika. Det var trevligt att träffa honom igen, vi pratade en hel del och tiden rann snabbt iväg och han var tvungen att fortsätta jobba.

Jag och Tobbe har fasen telepati. Jag steg upp vid sju imorse men gick och la mig igen en stund och precis när jag börjat drömma om att Tobbe kommer på besök (precis som han ska göra)så ringer han(!)........väldigt skumt.  Jag brukar drömma, sådär halvdrömma att jag går upp och gör de saker som jag ska göra innan jag ska göra)....Och denna gång var en människa inblandad som samtidigt hade samma tanke som mig.....hrm....ja det är lite kusligt det där med telepati ibland.

Idag har jag inte gjort nåt vettigt......Tror jag snart ska gå och ta mig ett bad eller en dusch. Ikväll är det dags för repetition av föreställningen....ska bli så roligt. Har gått igenom sångerna i showen idag oh igår så snart ska det väl sitta.
Imorgon ska jag jobba i hemtjänsten..........bara fyra timmar, känns knappt lönt men vad gör man?






Innan jag tar ner julen på lördag passar jag på att ta några bilder och lägga upp här.





Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll..Så mysigt..Hoppas att allt är bra med dig? kram på dig

2009-01-08 @ 16:48:21
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sophia

ah okej, hoppas det blir trevligt:)

Kul med repetion, vill också va me:P Kramis

2009-01-08 @ 19:54:18
URL: http://sophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0