En trevlig lördagkväll:)

Igår var jag bjuden på middag hos Lolle och det var mycket trevligt, fick träffa två av hennes andra vänner , de var lika trevliga som oss andra:P  Det bjöds på god mat- marinerade kycklingspett, potatis, sallad +beasås och en kalldipsås. Till efterätt blev det  tårta -ala' Lovisa hehe....och kakor. Sedan på det togs godisskålarna fram så det blev en del onyttigt som man stoppade i sig. Men det relaterade bara till en längre joggingtur dagen efter. Med så mycket energi i kroppen så gick det  bra att springa idag. Men..utöver maten så spelade vi spel och hade lekar. Speciellt en rolig lek som Lovisa berättade ....Alla har varsitt block och ska skriva en abstrakt mening sedan ska den skickas vidare till grannen som ska rita upp en bild av meningen sedan skickas bilden vidare till nästa person som då ska skriva en mening av bilden....och grejen är att det kan bli hur galet som helst, det var himla skoj så det måste man göra om flera gånger hehe:)

Har tyvärr inte tagit bilder från kvällen eftersom jag inte har någon sladd hemma till att föra över bilderna till datorn så det får bli den gamla mobilen innan avfärd hehe;)

Detta hade jag på mig:






Det var tänkt att jag skulle på dejt med en trevlig prick men det blev inte av ikväll men imorgon ska vi göra ett nytt försök efter jag kommit hem från jobbet:) Det betyder att jag får strunta i powerwalken, men lär ju få trampa mycket imorgon och sedan har jag ändå joggat i helgen.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det var trevligt i lördags! Den där leken var riktigt kul, den får vi göra någon mer gång!

2009-07-27 @ 11:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0