Kul med SMS!

Jag såg denna roliga grej på Tinas blogg och hon hade i sin tur funnit den hos Lovisa som i sin tur hittat den hos någon annan osv.....

Kolla i din inkorg och räkna till tio från det första sms:et och skriv in smset under frågan.Sedan räkna du om igen från det smset du slutade på och skriver in i nästa fråga:)


1.Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen emot dig?

Hej gumman, hoppas allt e bra med dig. Här är vår nya adress********* Kram

2. Vad sägr du alltid till din bästa kompis?
Hej vännen, vad tråkigt:( Vad hände? Kramar

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Godkväll på dig. Har du lust att att åka och sola på bo01 imorgon?:) Kramar

4.Vilket sms blev du mest berörd av?
Pingu rules!

5.Vad säger din mamma när du går och lägger dig?
missat samtal från

6.Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag har bajsat! Haha

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Haha! Du är för skön du!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Men jag ska ju hämta dig vid tåget!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Hej! Har du det bra? Vi har det bra. Idag kom mormor också och
vi har lekt. Nu ska vi ta igen oss lite. Mjauhälsningar dina älskingar
mormor och morfar hälsar

10. Din mest romantiske replik?
Oki:) jo det är bara fint med mig!Fast kanske blir arbetslös efter sommaren,
går inte så bra på jobbet nu:(kram

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
missat samtal


Jag hoppas ni fick er ett gott skratt för det fick jag hehe;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, ja den listan är kul!

2009-07-11 @ 20:42:37
Postat av: tina

hahaha vad roligt :)

2009-07-13 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0