Man slutar aldrig förvånas av dessa fega jävlarna

Vilken jävla skitstövel, en feg jävla gris! Fy fan vad gamla minnen dyker upp från tidigare möten med asholes! Oärligheter är det värsta jag vet hos killar!

Nu har den här jäkla skitstöveln verkligen tagit bort mig på facebook också, han har brutit vår kontakt UTAN att säga nåt. Varför bryr jag mig över huvudtaget, han är inte ens värd mitt bry! Så det kanske bara var det bästa att han flydde sin kos för då är han ingen man för mig. Inte tillräcklig man för att stå för ärligheten! Så jävla fegt att bara.....undvika och fly iväg. Jag vill inte träffa på fler fegisar!!!!! Låt mig slippa!


Det finns bättre där ute, alla är inte fegisar! Och det är dom jag ska bry mig om istället.

Skönt att skriva av sig var det iaf.....

Kommentarer
Postat av: tina

men åh vad tråkigt, vilken jävla idiot :( du är värd den bästa! KRAM

2009-07-21 @ 19:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0