PMS-monster!!!

Idag är jag inte alls trevlig! Så himla förbannad på allting, har en irriterande känsla i kroppen, nedstämdhet och ilska. Jag vet inte varför.

För det första har jag lagt på mig en massa jäkla onödga kilo sedan förra sommaren, Så nu gäller det att hitta vägen tillbaka till min trivselvikt. Jag känner det dessuom på kläderna och inte fan har jag råd med en ny garderob! Så nu gäller det andra takter. Bort med de snabba kolhydraterna! Skräpmaten är en bov i detta drama, godiset och brödet är en annan. Men nu är det slut med det. Dags att återgå till det hälsosamma kosten. Godis EN gång i veckan och då gäller nötter och MÖRK choklad.  Sedan daglig motion. Även fast jag jobbar får jag tvinga mig ut på mina joggingrundor på kvällen. När vädret är dåligt återgår jag till yogan också. Men det kommer inte enbart bli jogging utan snabba promenader samt styrketräning som inte ger mig nåt för tillfället då jag bara har två enliters flaskor, så jäkla meningslösa vikter DESSUTOM när jag är svettig så håller jag på att tappa dessa jäkla flaskor för man får inget ordentligt grepp om det!

Sedan avskyr jag att jag är så jäkla desperat, va fan, kan jag inte bara ta relationer med killarna med en nypa salt och se vart det leder??? Och se mig för vad jag pratar om!! Just nu är jag så förbannat trött på mig själv när det gäller den biten.
Varför måste allt ske på en gång, så fort man fått kontakt med trevlig kille som verkar gullig så börjar man genast planera bröllop, ja men nästan...man tänker i de jäkla banorna...fan man skrämmer ju bort dem, även om jag inte talar om det så märks det på hur man pratar och beter sig. Fasen....varför kan man inte bara se vart det leder, hålla kontakten och se sedan......Varför måste det antingen vara eller inget??? Jag menar......Om man nu fått kontakt med en kille på en dejtingssida så får man ju vara beredd på att han fortfarande har kontakt med andra samtidigt som han pratar med dig tills han vet vart han vill med er relation men undertiden så är du inte bunden till honom, du äger inte honom. 
Ikväll kanske jag ska på återträff med Mr A som drog sig undan när jag började dra för mycket i honom. Och nu efterhand förstår jag honom. Ikväll hoppas jag att det blir en trevlig och avslappnad återträff utan krav och press.

Fast kan inte låta bli och känna mig nedstämd. Det enda jag vill göra nu är att mysa, titta på film och äta godis.....Godis ja....BIG NO NO!


Nu ska jag fortsätta sjunga vidare så jag kan bli någorlunda på gott humör....


tjiongeling

sommaren 2008









sommaren 2009:




Hur kan det bli så här?:S


Kommentarer
Postat av: tina

Du är JÄTTEFIN vännen! Blev riktigt avis när vi sågs sist, vill mycket hellre se ut som du än som jag just nu... Så kom ihåg det, det finns alltid nån som önskar att den såg ut som du!



Det där med killarna, gosh! Jag känner verkligen igen mig! :O Vi borde bilda klubb du och jag... KRAM

2009-07-13 @ 21:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0