Trött....

Då var det andra dagen i introduktionsveckan och det har även gått bra idag. Imorse pendlade jag med R från jobbet och hon visade mig vilka förbindelser jag ska ta på morgon för att undvika försening till jobb.  Så imorgon vet jag, visserligen får jag springa från båten till tåget, har 5 minuter på mig OM båten är i tid.


Annars har jag inte mycket att tillägga i bloggen denna kväll, ska väl se på skansen klockan åtta och sedan sova. Jag kämpar som ******* emot sötsuget. Var i affären på väg hem från jobbet  och passade på att köpa frukt, mån tro att glassen lockade men jag stod emot......fick nöja mig med vindruvor och nektariner, det är också gott. Har lagt in vindruvorna i frysen eftersom jag hört att det är väldigt gott med frusna vinddruvor och hallon,ska äta det till skansen.





Detta blv ett kort inlägg men jag har inte mycket och säga, är ganska trött i både huvudet och kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0