Bloggen eller datorn är knäpp

Jag skrev en massa text förut i förra inlägget men kontsigt nog fick jag bara med bilden. Nåja, får väl se om denna texten kommer med.............


För övrigt blev det ingen träning imorse, regnet lockade inte dessutom hade jag en del att göra i min hylla, bland att sortera i lådorna och lagt undan alla synliga sladdar som som låg synliga i hyllan, usch avskyr sladdar,ser så stökigt ut. Nu är det borta iallafall.  Har sjungit och lyssnat/kollat på famtomen på operan-video-klipp på youtube halva dagen.

Jag är hungrig på massa saker, mat, skogshuggarmat, nötter...........men istället har jag bara frukt att välja på......äter en apelsin och lite vindruvor som mellanmål....det känns fräscht och friskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0