inget vidare

med mig idag, halva veckan har gått och jag har fortfarande fått nåt jobb. Ekonomin börjar bli lite osäker igen.....usch:S Och ändå har jag varit sparsam, det enda pengarna går till förutom räkningarna är mat och andra nödvändiga sjukutgifter.  Sedan har jag varit så jäkla korkad att att låtit mig teckna ett nytt abonnemang när jag redan hade ett men mobilen lockade. Nej nu är det slut med dessa telenoridioter!!!! Hädanefter kommer jag bara gå förbi! Sedan är det ytterligare en sak med försäkringskassan.
Jag var tvungen att ge mig ut och springa av mig all inre stress och ilska jag bar på. Men det blev ingen löparrunda utan mer än joggrunda, är så trött och så var tanken med joggingen att släppa spänningen i nacken och axeln.

Efter joggingturen blev det styrketräning som vanlig- rumpa,ben , mage och rygg. Undertiden rastade jag missarna på balkongen så de får chans att andas in lite "frisk" luft.



I måndagskväll åkte jag till vetrinären med Molle pga att han springer kontstant på toa, misstänkte urinägsinfektion. Hos vetrinären konstaterades det att Molle inte hade någon stor blåsa men han fick lite injektion för att döva smärtan när han kissar. De gav mig två olika tabletter som Molle skulle ha nästa morgon. En tablett som ska delas i två halvor, en på morgonen och en på kvällen., Sedan en tablett som ska delas i fyra delar och tas fyra dagar. Inte nog med detta skulle jag ta urinprov på Molle och hur lätt var det när han kissar ett par droppar åt gången och den sk   pipetten skulle fyllas till hälften dessutom skulle jag hålla den andra katten borta från lådan.  Jag struntade i urinprovet, det gick bara inte. Men jag ger honom tabletterna och när tiden är ute och Molle börjar kissa normal mängd igen ska jag försöka med ett urinprov då.

Nu ska jag ta mig en dusch och tvätta håret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0