söndagförmiddag-vilodag

Igår var jag på yogaträning för första gången på länge, i mitt vardagsrum. Köpte Topp&hälsa i veckan och med tidningen följde det med en yogafitness-dvd skiva med Blossom Tainton som visar sig vara hur kanon som helst. Har sådan träningsvärk i mina tricepsmuskler idag. Så nu ska jag fortsätta med yoga två dagar i veckan varvat med kondtion-jogging och powerwalk samt styrketräning.Vem behöver ett gym?!:)


Ikväll ska jag jobba några timmar så tills dess ska jag bara vila för man vet aldrig vad som väntar en. Efter jobbet ska jag sätta mig med en godispåse framför söndagsfilmen, Beck.

Imorgon jobbar jag förhoppningsvis annars är det en joggingtur på morgonen och styrke........


Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman.Allt bra med dig denna söndag? Låter skönt med tränings värk..hihhi...det innebär att man har fått lita träning för kroppen...hihi...

Hoppas att du har haft en skön helg? Får ta & träffas snart för det var ett bra tag sedan..kram kram

2009-03-22 @ 13:19:15
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0