Vilken energikick!

Jag gav mig ut och sprang efter jobbet igår, min längsta runda hitills faktiskt, jag sprang nästan i 50 minuter!:D i bra tempo dessutom, *STOLT* och sedan styrketränade jag rumpan och magen. Imorgon ska jag på det igen, samma runda och sedan styrketräning för överkroppen.
Blev helt slut i benen igår efter träningen. Idag var jag på BK och naturligtvis skulle vi jobba extra mycket med benen idag så det var lite jobbigt. Men det gick bra ändå. Jag blev avslappnad och lugn.

Var iväg och handlade idag också, passade då på att köpa lysrör till min lampa i badrummet, naturligtvis köpte jag fel storlek så jag får lämna tillbaka grejerna imorgon OM jag inte jobbar. Men jag ska ändå passa på att köpa lite grejer som jag missade idag.


Jag har också tvättat idag, ett helt berg av tvätt är nu rent och färdigt. Tycker verkligen det är tråkigt att tvätta men skönt att få det avklarat.

Ikväll ska jag se på "Den rätte för Linda Rosing", spännande att följa killarna som hon ska välja.....roligt att titta på dem.....de är ju inte fula:P Sedan klockan nio börjar ett nytt fall av "mentalist" som jag tycker är väldigt spännande och bra. Killen som spelar mentalisten är ju väldigt rolig också i sitt beteende.

Men nu...Glamour och så en skål med nudelsoppa (såg i affären idag och blev så sugen, var så längesedan jag åt, typ 20 årsedan), mums.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0