summering av ESC och inför Slovenienresa

Godmorgon!

Var det någon som såg ESC igår? Det är väl snarare vem såg INTE ESC igår? Nåja, vad tyckte ni? Själv tyckte jag om Norges bidrag, hela framträdandet, de akrobatiska hoppetossorna och fiolspelet...ja allt med hela framträdandet.
Jag är inte förvånad över att Malena inte vann, det var inget bra framträdande hon gjorde igår, hon lät sliten och trött. Den energi som befann sig på scen i melodifestivalen var som bortblåst igår:S Och ljudtekniken var jätte-skum, de hade på nåt sätt höjt ljudet på hennes mic så man hörde hennes andetag  väldigt tydligt till skillnad från de andra tävlande. Men det kanske berodde på att hon var trött som hon flåsade lite. Nej.....låten lyfte verkligen inte taket igår. Nog om det.

Vad händer idag då? Det ser ut att bli fint väder och det är inte så kallt så det blir några timmar för mig i solen idag, ska bättra på brännan lite som hunnit försvinna. Sedan ska jag storstäda hela lägenheten, så hemmet är fint när jag reser på tisdag, längtar(till slovenien) :D Och så ska jag eventuellt hinna med lite yogafitness som avslut på dagen innan jag placerar mig framför burken och söndagens TV-serier......Japp, så ser min dag ut.

Imorgon börjar dagen med en joggingrunda(interwaller) o styrkepass, sedan ska jag trampa ner till AF för ett informationsmöte om jobb i DK. Sedan ska jag göra ALLT klart inför resan.....packningen dvs.......så man har det mesta färdigt på tisdagen. Jag har avbokat sjukgymnastiken på tisdag, det blir bäst, ska ju resa samma dag. Bättre att förbreda sig inför resan så man har koll på allt man ska ha med sig.

Var på vårkonsert med kören igår, det gick kanonbra, mina farföräldrar och min pappa kom och tittade, de var alla så imponerad över kören, känns roligt att höra. Jag tycker verkligen om denna kören, de är ett sådant härligt gäng och det ska verkligen bli kul att semestra tillsammans med dem:D


Nej, ska ta och göra mig iordning.......

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman..Håller med dig om att det var inte det bästa framträdande av Henne i går..Blev smått besviken..för låten är så bra..Men Norge var en värdig vinnare...Hoppas att du får en skön söndag i solen..Ha en trevlig resa om vi inte hörs av..När kommer du hem då? krma kram

2009-05-17 @ 14:20:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillade Tyskland och Ukraina!!! och norge! =)

Mörk choklad är godis i mina ögon! =)

2009-05-17 @ 17:29:55
Postat av: Lovisa

Jag tyckte inte om Norges bidrag, men jag verkar vara en av få som tycker så.

Hoppas du får kul i Slovenien!

2009-05-17 @ 19:32:45
Postat av: Jennie

Norge var bra, men jag hade hellre sett tvåan eller trean som vinnare... och jag tycker Malena var värd en bättre placering. Men vi får hoppas på nästa år :) Hoppas du får kul i Slovenien!

2009-05-17 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0