Humorgalan och Kristins vältränade armar

Såg lite av humorgalan igår, iaf såg jag hur snygga vältränade armar som Kristin Kasperson(lr hur stavas det) har, vill själv ha sådana armar men hur gör jag för att få sådana vältränade armar?  Jag vet ju att handlar om att träna axlarna ganska mycket(tränar ju redan biceps och tripceps)får väl leta upp på fitnesssprofilensidan om de har ett bra tips på hur man tränar sina axlar.

Annars har jag inte gjort ycket idag, tog en powerwalk imorse men sedan orkade jag inte mer, ska vila imorgon så jag är fit for fight nästa vecka igen...:) Jag har gassat i solen.......men så snabbt temperaturen ändrade sig idag, mellan tolv och två var det som varmast, vid två-tiden var det nästan för varmt sedan en halvtimme efter började det helt plötsligt bli svalare och när jag sedan cyklade iväg för att handla lite gottis till ikväll fick jag ta på mig jackan för det var så pass kyligt då:S


Ikväll ska jag bara ta det lugnt framför teven, ikväll är det dessutom en bra film på fyran "dreamgirls" och dessförinnan "Babben o co" som gästas av bla Johan Glans, jaaa det måste jag se!:D  (Jag vet vad du tänker Tobbe:P)

Det blev inget samtal med en viss person igår och jag kämpar nu med att inte tappa mitt fotfäste.........Han har redan sagt att det som är bra med mig är att jag inte är så efterhängsen och jag får väl försöka hålla mig där och killar gillar att jaga så jag får väl låta honom jaga . (hoppas inte han läser detta)









DAGENS IDAG:



Kommentarer
Postat av: Sophia

Hoppas du har en bra start på den nya veckan vännen!Kram

2009-05-04 @ 11:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0