Lördagkväll.....nej....Fredagkväll....




Idag fyller min vän Tobbe år, 26 gammal..... -"ska gubben ha hjälp över gatan"?:P  Dagen började med att jag sände en gratulation som han blev glad över. Alltid roligt att göra någon glad:)
Sedan körde jag min morgon-yoga och efteråt städade  , dammade,dammsög,tvättade golv ruste mattor osv...
Det har även varit fint solväder idag och jag placerade mig på balkongen i solen i några timmar, ljuvligt förutom alla ettriga getingar som flyger omkring, ovanligt många vid denna tid.....hua det blir nog ett getingår, trevligt:S

Jag har gjort mycket idag, bytt gardinerna i vardagsrummet till ljusare, behöver ljus nu:)  Dessutom, när jag kastade skräp fick jag syn på en låda med en massa videofilmer som var helt okej, inte sönder eller så.....det var riktigt bra filmer och jag frågade kvinnan som också kastade skräp samtidigt som mig om de skulle kastas. Hon svarade då att de brukar ställa ut lådor sådär ifall någon vill ha innan de kastar det. Så jag plockade med mig tre stycken, hehe najs:)


Ikväll är det en hel del på teve så jag kommer nog att spendera min tid framför burken med min efterlängtade Ben&Jerry glass- macadamia chocolate-ny smak!  Fast jag kommer nog spendera kvällen med att prata med en viss person också*ler hemlighetsfullt*

Men nu- kvällsmål!


veckans träning so far so good:

måndag: jogging/löpning 45 min   styrke 40 min
tisdag: vila
onsdag: powerwalk 70 min     styrke 40 min
torsdag: jogging  30 min (orkade inte mer, var så varmt) styrke 40 min
fredag: yoga 92 min

Kommentarer
Postat av: Mindy

Grattis till honom..Allt bra med dig denna fredag? Gjort något skoj nu när det är helg? kram

2009-05-01 @ 21:35:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: tina

Vad roligt att läsa din blogg :) hoppas allt är bra. saknar dig på msn. kram!

2009-05-02 @ 17:10:07
URL: http://tinis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0