bankärenden och möte på AF




Sitter här mumsar i mig lite mellis-färska jordgubbar och keso mums:) 

Phu, har skrivt och redigerat och skickat iväg en del ansökningar, det ska bli skönt att slippa det när jag åker iväg på lite semester.
Det var tänkt att jag skulle städa idag men skjuter fram det till söndagen istället. Eftersom jag har två busfrön till kisemisar så blir det fort smutsigt och mina päron ska bo hos mig och vara kattvakter medans jag är borta och då är det trevligt att komma till ett städat hem:)
Jag tvättade igår så nu är det avklarat. Så slipper det bli dubbel tvätt när man sedan kommer hem igen efter resan med smutstvätt.

Idag var jag på AF och pratade med min handläggare angående mina planer om att söka jobb i DK. Jag orkar inte riktigt ta tag i det nu, har skrivit ansökningar till jobb i skåne så det får räcka idag.
Sedan var jag på banken och trodde jag skulle få hämta ut en del sparade pengar men tji fick jag. Det fanns inga pengar att hämta ut så nu måste verkligen soc hjälpa mig annnars klarar jag mig inte. :(
Jag avskyr att vara arbetslös , det är så stressande.....:(

Så vad händer ikväll? Ska bara ta det lugnt...........baka scones och äta med god marmelad på sen framför talang 2009 eller så zappar jag mellan svt och TV 4 , får se......

Imorgon är det vårkonsert.....ja just det, måste förbereda mig inför det och stryka blusen........

Men nu behöver jag en behövlig paus ifrån datorn

znipp znapp

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej vännen!Nu blir jag nyfiken, vart ska du åka?:)

Kram

2009-05-15 @ 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0