några ord innan läggdags

Jag är så himla trött men tänkte först skriva ner lite, ventlilera mig lite.

Ikväll gick jag för långt (dock inte längre än jag gjort tidigare men det räckte tror jag). Man ska LOCKA en fågel, inte fånga, då blir den rädd. Men jag vet inte hur man lockar någon pga min ivirighet. Jag vill att det sKa hända NU NU NU! Men så funkar inte verkligheten. Men hur som helst.....vill han inte så vill han inte, man kan inte tvinga någon. Jag bör låta honom vara ifred nu och se om han kommer tillbaka, inte vänta på honom utan bara gå vidare. Vi har nog ganska olika liv, han lever för sina arbeten........han lägger fokus kring arbeten och träning och SEDAN NÄR han träffar en tjej och skaffar barn så har han inte tid med sådant då. Men vem är tjejen? Han pratar inte om mig iallafall.  Suck........han verkar så gullig och SNÄLL.....och GLAD och POSITIV.....vem vill inte ha en sådan kille? Som sagt får se om han kommer tillbaka............tror det är ganska kört.


Haha på tal om att komma tillbaks. En glömd person hörde av sig ikväll, han var i stan och hade vägarna förbi mig så jag gick ut och mötte honom en stund. Han är ju förlovad o allt.....hrm...ja killar.....


Veckans träning är iallafall avklarad, skönt. Imorgon väntas städning och pyntning....ska bli mysigt med det sistnämda och sedan på söndag är det julskyltning i stan.....ska göra reklam för "vår"(kören) show:)


Veckans träning:

Måndag: springtur 20 min    sedan rumpa och ben
Tisdag: powerwalk 60 min
Onsdag: springtur 20 min     styrke bröst,axlar 20 min samt uppvärmning med dans 20 min
Torsdag: powerwalk 60 min
Fredag: springtur 27 min                              uppvärmning 10 min dans, 25 min styrke biceps,triceps o rygg,dans till en låt som avslutning.
Lördag: VILA
Söndag: VILA


GoDnAtT!~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0