Halloween/Alla helgona helgen

Japp då var det alla helgona helg men här i Sverige så firar vi samma seder som USA vilket jag tycker är lite jobbigt och lär nog inte ändra min åsikt kring det.  Jag gillar oktober månad, den är orange för mig. Och orange är en härlig färg!

Ikväll blir det lite mys och film.

Veckan har jag skött min träning med powerwalks och styrketräning. Idag har jag en träningsvärk i armarna samt ben och rumpa som heter duga! Men det är bara gott! Då känner man att styrketräningen gjort nytta!

Har inte så mycket att skriva om....mer än att jag snart ska ta mig lunch och sedan ska jag bege mig till stationen och möta upp A.


Veckans träning:

Måndag: powerwalk 70 min
Tisdag:  powerwalk 70 min + rumpa
Onsdag: powerwalk 60 min+mage o rygg
Torsdag:
powerwalk 65 min + styrke armar, biceps,triceps,axlar
Fredag: fitnessyoga (vila) 80 min
Lördag:
Powerwalk 75 min+rumpa
Söndag: Vila







Nej om jag ska få i mig nåt att äta


Ha en skön alla helgona helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0