Lördagmorgon



Tja, uhu jaja  Haha då är man uppe efter bara fyra timmars sömn. Men det gör jag inte om, satt och tjöta med två goa killar;) Den ena är högsta prioritet att träffa, jag vill! Men det återstår vad han vill. Är det meningen så kommer vi att träffas men jag tror att vi skulle passa väldigt bra ihopa. Vi verkar ligga på samma nivå i olika sammanhang.

Japp jag är i malmö i helgen, sla fira farfars födelsedag idag och imorgon ska jag träffa min goa väninna som jag inte träffar så ofta*sakna*

Jag äger ingen våg själv men mina päron har en och när jag är här på besök så passar jag på att väga mig ÄVEN om man inte ska fokusera på vågen utan måtten. Men jag provade att ställa mig och var medveten o vad den skulle visa men till min stra förvåning och lycka så har jag gått ner(!) Äntligen nu går det på rätt väg. Jag har känt det runt midjan också, snart komer jag i mina gamla stuprör fast jag får ju på dem men dom sitter inte snyggt, jag vill ner till 53-54 kilo det är lagom.  Men jag fortsätter med mina powerwalk och styrketräning så ska det nog ge med sig tillslut:) Sist jag vägde mig hos mina päron låg vågen på 57, 6 men nu väger jag 55,9 :)Och trots det så äter jag ändå snask men rör man sig regelbundet så håller man figuren:)  Då vet jag att det inte beror på medicinen iallafall:)

Men där är det bevisat att man förbränner med POWERWALK också! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0