Sista springturen






Det vart en riktigt fruktansvärt jobbig springtur, jag flåsade som bara den och benen släpade efter. Jag fik tom stanna och promenera för att det gjorde ont i knäna. Nepp det är dags att kasta joggingdojjorna eller använda dem som walkingskor. När tom mina walkingskor är bättre att gå i än joggingdojjorna så är det nåt som inte stämmer. Jag får väl hålla mig till powerwalks. Men jag vill ju svettas och få upp pulsen, då får jag springa inomhus med mina aerobicskor istället. Men får hitta nya sätt helt enkelt för att hålla motionen vid liv.

Veckans träning:

måndag: powerwalk 75 min
tisdag:powerwalk 70 min
onsdag: powerwalk på morgonen   60 min
             joggingtur på eftermiddagen 25 min
             styrketräning triceps+axlar 20 min
torsdag: joggingtur 50 minuter +mage och rygg

Efter Maxmålet idag vart man tvungen att springa en längre tur även om det tog emot. Blev inte så glad när en bil körde förbi och en kille skrek "spring lite fortare" Det är en grej med att jag inte gillar att träna bland folk. Men men det är bara att ignorera de dummskallarna!
             
 


Jag tog mig ut och kämpade mig igenom!


Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Allt bra med dig denna dag`? Skönt med träning för din del idag..Här blev det bara vanlig promenad..det ända jag orkar...Ska bli skoj att träffas på måndag & göra stan osäker..kram

2009-10-08 @ 15:22:25
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: tina

Men hallå, vilken störd kille! Ska väl han och alla andra skita i, om du springer fort eller inte... Suck! Ignorera fanskapet. Hoppas du får en fin kväll! Kram

2009-10-09 @ 10:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0