thoughts and feelings


Usch idag jag vill jag inte längre vara singel. Nu har det för fasen gått TRE hela år plus några månader. Hur länge vart det tänkte att jag skulle vänta? Jag vill inte vänta längre! Det den där längtan efter tvåsamhet blir starkare och starkare. Jag har kontakt med massa olika killar men det klickar aldrig, på det ena eller det andra viset. Antingen är jag för kräsen eller så är den andre för kräsen. Just nu har jag fastnat  för en till som inte verkar ett dugg intresserad av mig eller så är det en hel del faktorer spelar in i förklaringen att han inte bara ser till å vilja träffa mig. Han verkar så underbar, samma humor som mig och lite känslig är han. Ja varför kan inte bara livet bli underbart nån gång för mig....och alla andra som befinner sig i samma sits.  Nej, det där med kärlek och dejting är inte lätt. Varför ska man gå och tråna efter någon som inte visar samma intresse till en? Nej som heter "Don't let the imaginary person  keep you from loving the real one right in front of you" Så jag släpper energin och tankarna och förhoppningarna om honom, I guess. För inte tänker jag kämpa om en kille tillsammans med alla andra tjejer, det är ingen jäkla tävling. 

Sedan kommer vi till det där med arbetslös, usch och det gjorde det inte lättare när jag idag tackade nej till ett jobb, ett städ jobb i en annan std, kvällstid, sex timmar varje kväll, sena kvällar 22.00 slutar passet och så ska man ta sig hem också???? Faaaaaaan!

Och träningen: Jo jag tränar som en idiot men inte fan händer det nåt! Samma jäkla fett sitter kvar runt midjan usch urk! Men jag orkar inte bry mig, allra minst när det inte finns nån som intresserar mig, men där ljög jag. Jo visst finns det fler än bara "han"....och jag har varit där förut, tävla med andra....been there done that! Så nej tack NOT ANY MORE! Oj nu kom jag helt bort ifrån ämnet träning, säg vad det är som finns mest i min skalle nu??? :(


Jag älskar killar med humor, en härlig personlighet, underbart leende och fina ögon!!




Idag är det iallafall onsdag och det betyder    Bonde söker fru (skönt att få skratta lite) och Grey's anatomy (drömma sig bort)

Det fattas bara nåt gott att tugga på............men men nej igår åt jag en stor chokladkaka så det får vara. Men det känns som diet kvittar nu som sagt så.



Ja detta inlägg blev kanske lite rörigt men jag skriver av mig först främst för min EGEN skull.


Nu väntar disken! Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0