sjuk-ingen träning och glass i stora lass

Så vart man tillbaka till förkylningen igen, och i halsen denna gång med. Jag är så trött på det. Men när jag är kry sätter jag igång med träningen igen.

Idag har jag unnat mig en stor ben o jerry glass, tyckte jag var värd det. Det var himla gott men det blir för mycket med en hel  fast lik väl ska man kränga hela:S   Jag tror att jag smakat alla smaker nu, förutom chunky monkey, phishfood och den nya cherry garcia. Det var ju tänkt att jag skulle ha glassen till Greys men kunde inte bärga mig hehe.


Ja så ingen träning har blivit av sedan i söndags. Men det går ju inte ändå, har så förbannat ont i halsen. Usch har så jäkla mycket att göra med dessa jäkla mydinheter....ååååhhh ***%%&¤¤¤¤ vad jag hatar dem! 

Jag var på jobbintervju igår på Lund lasarett, ortopedavdelningen och det verkar intressant, får förhoppningsvis svar denna vecka.
Idag var jag på en annan intervju i Eslöv. Men det går allt annat än smidigt mellan dessa hålor......Jag skulle ta bussen från Svalöv (som vanligt) och hoppa av vid Billeberga station därifrån tar jag tåget till teckomatorp där jag tar bussen till Eslöv. För det första så var tåget i Billeberga (såklart!) försenat vilket gjorde att jag missade bussen till Svalöv vilket innebar att jag fick vänta en hel *** timme!  Och det betydde att jag skulle missa intervjun och var beredd att ta bussen hem till LA men ändrade mig efter en halvtimme och väntade snällt på bussen till Eslöv. Mitt batteri till mobilen var död så jag kunde inte ringa dessutom hade jag inte numret, starkt jobbat! Men jag kunde iallafall ta mig till Eslöv som var tänkt från början. Och har jag tur så finns de kvar. Jag hade tur i oturen, hon (som jag skulle träffa) fanns kvar och hann med mig en snabb tur iallafall. Jag gjorde mitt bästa trots att jag satt o gäspade, var/är så himla trött. Efteråt tog jag istället bussen som gick hela vägen till LA, fast jag fick gå en bit till stationen. Ja vilken dag det varit. Inget som stämt. Och på fredag är det dags igen. Och då är det i Furulund, jag orkar inte mer, känns bara som man far hit o dit o allt jäkla pappersarbete tar aldrig slut. Vill bara sova sova sova.....

Men ikväll är det Grey's anatomy, jippy:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0