hårdträning och malmöfestivalen



Idag har varit en bra dag. Började dagen med....hårdträning med Paolo Robertos övningar. Jag ska försöka fortsätta köra på den nivån så kanske jag snart har en kanon kondis och orkar öka min jogging till löprunda.... Äjn så länge joggar jag....orkar inte mer. Känner mig för tung. Men med mer muskler väger man mer men så förbränner man ännu mer med muskler också.  Jag ska bruka allvar med överkroppen, armarna....vill få bättre form på armarna.


Var en vända till malmö för att träffa J men vi undvek festivalen så mycket det gick. Det är så rörigt och svårt att ta sig fram. Vi småvandrade lite i affärerna, inget köp för mig. Vågar inte köpa nåt förrän jag betalat mina räkningar. Så är det med det.Men mycket nytt snyggt har kommit till affären. Det blir snart en shoppingrunda när jag har koll på ekonomin. Men jag vet också att mina kära päron har köpt en hel del i spanien(de är på semester) och det ska bli kul att se när de kommer hem:) 


Nu ska jag fortsätta mysa denna lördagkväll med film:)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

hej! gillar du att visa upp din personliga stil och inspirera andra? Nu vill jag att man gör precis det i min blogg. OBS! det är INGEN TÄVLING eller liknande som man ska jaga röster i. utan jag älskar bara mode och att inspireras av alla möjliga klädstilar.Det skulle vara jättekul att få skriva om dig och din stil :)



alla får sin stil publicerad och blir länkade! läs mer i bloggen :)



kram från Ingrid

2010-08-23 @ 01:53:05
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: Madde

Gud vad glad jag blir när du skriver så :) Vad roligt att få vara en inspirationskälla!



Vet hur det känns att kämpa med maten och ibland inte tycka att det ger något.. men allt tar tid.. styrketräning har jag tränat i 6år.. det tar år att få resultat men det är så värt det..

Och det är svårt att tygla sig i början med godsakerna osv.. men försök ha en dag i veckan då du äter något du verkligen tycker om.. skitsvårt i början men såå värt det när man kommit in i det!

Fråga gärna om det är något! Du ÄR i form det är lättare för dig att bygga muskler.. ät ordentligt och träna så kommer det!!



kram!!!

2010-08-23 @ 11:24:32
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Karin

Jodå, båda dina kommentarer kom med

En av mina absolut bästa vänners killes bästa kompis typ:) på den vägen var det..

hoppas du får en fin start på veckan!

2010-08-23 @ 13:28:12
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0